Kiedy byliśmy dziećmi, czas spędzony na plaży – czy to przy brzegu lokalnej rzeczki, nad jeziorem czy też morzem – należał do najmilszych momentów lata. Pewnie niejeden z nas wspomina tę beztroskę z rozrzewnie
Wyjazdy tylko dla kobiet to nowy trend w turystyce, który zdobywa coraz większe zainteresowanie. Powstają hotele obsługiwane wyłącznie przez żeński personel, biura podróży – prowadzone tylko przez kobiety &n
Łódź, 23 stycznia 2018Informacja prasowaFerie w domu? Kilka pomysłów na dobrze spędzony czasTylko nieco ponad 6 procent uczniów wyjechało na ferie zimowe w ubiegłym roku. Choć ten odsetek – jak podaje Ministerstwo
Najwi?ksi polscy organizatorzy kusz? Polaków zimow? ofert? wyjazdów egzotycznych. Co ciekawe oprócz flagowych kierunków zimowej egzotyki, takich jak Egipt, Dubaj, Tajlandia czy Wyspy Kanaryjskie, coraz cz??ciej pojawiaj? si? oferty
Informacja prasowaWarszawa, 12 lutego 2020 r.Zajęcia dodatkowe, aktywne spędzanie wspólnego czasu, edukacja od najmłodszych lat – tak rodzice starają się zaszczepić w swoich dzieciach pasję. Mnogość dostępnych zain
Polacy kochają swoje góry. Kiedy jednak mają wybrać dokąd jechać na narty – wolą stoki we włoskich  Dolomitach, czy austriackich i francuskich Alpach. Chętnie też wybierają słowacką stronę Tatr. Niewątpliwie n
Ĺťyć kolorowo mogą wszyscy. Ale w kolorowym mieście już tylko nieliczni. Każdy może jednak wybrać się w miejsca, które urzekają swoją barwą. Biały, różowy, a może niebieski? Wybierz jednokolorowe miasto na swoją
materiał prasowy13 czerwca 2019Jak bezpiecznie podróżować w wakacje? Zardzewiałe i pęknięte podwozie, niewłaściwe rozmieszczenie wyjść awaryjnych oraz świateł – to opis usterek autokaru, który miał dowieźć g
Według raportu Banku Światowego, co dziesiąty człowiek na Ziemi żyje w skrajnym ubóstwie. To właśnie najbiedniejsi mieszkańcy naszej planety są najbardziej narażeni na zagrożenia związane ze zjawiskami pogodowymi typu susz
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel