Świat stoi przed nami otworem, kiedy mamy pieniądze. Kiedy ich brakuje, nie zawsze możemy pozwolić sobie na podróżowanie po świecie. Jednak nie do końca tak jest, ponieważ niektórzy bez wielkich pieniędzy jeżdżą po całym
Jeśli zamierasz kupić ubranie do jazdy na rowerze czy dobrą kurtkę do chodzenia po górach, zastanów się, w jakim sklepie zrobić zakupy. Dlaczego? Jest wiele ubrań tańszych od tych w sklepie, jednak ich jakość czasem pozost
W ofercie polskich organizatorów znajdziemy niemal 400 wycieczek objazdowych po Europie. W nadchodzącym sezonie Lato 2013, na zwiedzanie autokarem wybrać się możemy nie tylko do Francji, Włoch, czy krajów dawnego Związku Radzie
Tanio nie zawsze musi oznaczać gorzej. Niezapomniane wakacje można spędzić nawet, dysponując niewielkim budżetem. Jak to zrobić? Qtravel podpowiada, co zrobić i w jakie miejsce się wybrać, by koszty wycieczki były niewielkie
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Novotel Wrocław CityFilmowy hotel pokazuje nowe obliczeNovotel Wrocław City, jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy Dolnego Śląska, dzięki zakończeniu kolejnego etapu kompleksowych działań modernizacyjnych, zyskał wła
Informacja prasowa Warszawa, 25.05.2018 r.Niedziela to dla wielu z nas jedyny wolny dzień w tygodniu. Nadrabiamy wtedy braki snu, odpo
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Choć dzieci z reguły bardzo dobrze znoszą podróż samolotem bywa, że nie są zadowolone z nowej, nieznanej sytuacji. Zdarza się kopanie w tył oparcia fotela, głośny płacz oraz inne oznaki wyraźnego niezadowolenia. Jak się o
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel